Vine al Healthio! Apunta’t! 16 d’octubre. Com millorar els resultats de gestió amb eines del segle XXI

Imatge web programa HealthioLa Societat Catalana de Gestió organitza el proper 16 d’octubre a les 15.30 hores la sessió Com millorar els resultats de gestió amb eines del segle XXI que tindrà lloc en el marc de la celebració de Healthio que es celebra a la Fira de Barcelona. L’acte es realitzarà a la sala Príncipe del Pavelló 8 del recinte de Montjuïc (Avinguda Reina Maria Cristina, s/n. Barcelona).

Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) ja són una eina indispensable pels gestors del segle XXI. Tots som conscients que la innovació tecnològica en el sector de la salut té un ritme menys elevat que en gran consum. Tanmateix, si les eines digitals ja influeixen en la vida saludable de les persones és lògic pensar que urgeix donar un pas endavant per part de l’àmbit de la gestió per fer servir eines existents que permetin millorar l’ús i l’aplicació dels recursos sanitaris.

A Catalunya ja existeixen iniciatives innovadores en salut que ja estan treballant en aquesta direcció. En aquesta sessió, organitzada per la Societat Catalana de Gestió Sanitària en el marc de la II edició de Healthio, descobrirem algunes d’aquestes experiències.

Més informació.