Presentació d’experiències al I Congrés Català de Gestió Clínica i Sanitària

Vols participar al I Congrés Català de Gestió Clínica i Sanitària fent visible programes, accions i iniciatives per mostrar en l’apartat d’experiències que estem preparant des de la Societat Catalana de Gestió Sanitària?

Us convidem a presentar les vostres propostes per a dos eixos temàtics: 

Experiències sobre competències directives i lideratges basats en l’ètica


  • Heu implantat a la vostra institució algun programa per al desenvolupament de les competències dels directius o dels comandaments intermedis? En teniu resultats?
  • S’han posat en marxa mecanismes per reflexionar sobre l’ètica en les decisions directives o noves eines com els comitès d’ètica de les organitzacions, els codis d’ètica i guies de bones pràctiques, les oficines de compliance o l’auditoria ètica? Quina avaluació n’esteu fent?
  • Heu investigat, en el si de les vostres organitzacions, les visions de les diferents generacions respecte als estils de lideratge i l’organització del treball?
  • S’ha fet un diagnòstic de les competències directives en els entorns post-pandèmia i per liderar organitzacions amb professionals de diverses generacions? Com ho esteu posant en pràctica?
  • Esteu avaluant els estils de lideratge existents a la vostra institució? Com heu detectat les mancances i quines accions heu posat en marxa per assolir l’estil desitjat? Quin ha estat l’impacte en la institució?

Experiències sobre la transformació digital de les organitzacions


  • Feu ús de noves eines tecnològiques per apropar el vincle amb els professionals i usuaris? Quins resultats en teniu?
  • Quines línies d’acció heu posat en marxa per trencar la bretxa digital entre els professionals?
  • Com heu millorat la comunicació entre els professionals o la projecció de les organitzacions cap a la ciutadania?
  • Heu desplegat un pla integral de transformació digital en tots els àmbits de l’organització i ja en teniu el resultats? Com ha impactat en la cultura corporativa?

Si la vostra resposta és , podeu ser seleccionats per participar als espais d’experiències en les àrees de competències directives i lideratges professionals basats en l’ètica i  de transformació digital de les organitzacions del I Congrés Català de Gestió Clínica i Sanitària.

Es seleccionaran sis experiències per ser presentades a cada taula i la millor rebrà un premi de 1.000€.

El termini de presentació d’experiències finalitza el proper 22 de juliol.