Oberta inscripció! Jornada sobre decisions clÃniques compartides amb VÃctor Montori. 19 de maig
La Societat Catalana de Gestió Sanità ria (SCGS) i l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanità ries de Catalunya (AQUAS) organitzen el proper 19 de maig la jornada Decisions clÃniques compartides. Les lliçons de VÃctor Montori al Paranimf de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (Carrer de Casanova, 143. Barcelona).
Molt sovint els pacients han de decidir entre dues o més opcions per fer front a un procés clÃnic. Amb l’objectiu de debatre com adoptar prà ctiques clÃniques participades, comptarem amb la presència de l’endocrinòleg de Mayo ClÃnic, VÃctor Montori, que realitzarà una conferència sobre les decisions clÃniques compartides.
Durant la jornada l’AQuAS també presentarà les iniciatives que està treballant en aquest à mbit. A la taula rodona també comptarem amb la participació de tres experiències que s’estan aplicant actualment a Catalunya: el cas de les reconstruccions mamà ries després de les mastectomies a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, els dilemes de les persones amb esclerosis múltiple de l’Hospital Josep Trueta de Girona i l’hospital centrat en la persona, basat en l’experiència de l’Hospital ClÃnic de Barcelona.
Per a més informació, feu clic aquÃ. Si us voleu inscriure, heu d’emplenar aquest formulari.