La SCGS posarà en marxa un portal de coneixement sobre tendències en gestió sanitària

WhatsApp Image 2019-12-13 at 09.13.59La Societat Catalana de Gestió Sanitària (SCGS) posarà en marxa el proper any 2020 un portal de coneixement sobre tendències i innovació en gestió sanitària, segons ha anunciat el seu president, Pere Vallribera, en el marc de la celebració de l’Assemblea general de socis.

L’objectiu d’aquest observatori, que pretén convertir-se en un referent, serà el de “generar i compartir coneixement en matèria de gestió sanitària” i la previsió és que sigui una realitat durant el primer trimestre de l’any vinent, ha afegit Vallribera.

Aquest és un dels principals objectius que la SCGS s’ha marcat de cara a l’any vinent i i que s’ha presentat en el marc de l’Assemblea general de socis, en el qual s’han aprovat per unanimitat el balanç d’activitat de 2019 i els objectius fixats per al proper any.

Aquest nou portal és difondre coneixement que, de fet, la SCGS ja ha generat des dels seus origens l’any 2013, a partir del seu programa d’activitats. Des d’aquell any i fins a l’actualitat, les dues jornades anuals, que s’enmarquen en la línia del right manegement (la gestió importa) i de la gestió clínica (right care) han comptat amb 2.400 assistents, mentre que les sessions mensuals, amb unes 2.200 persones.

Més de 500 socis

Enguany, la SCGS ha superat el llistó del mig miler de socis, amb un total de 525 persones adscrites. “Creiem que hem tingut un impacte notable en la gestio, especialment en l’àmbit clínic i amb socis de totes les professions de l’àmbit sanitari i social”, ha apuntat Vallribera.

Durant l’any 2019, aquesta societat científica ha participat al Fòrum del Diàlrg Professional, endegat per part del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, fet que ha suposat un pas endavant a l’hora de convertir-la en interlocutora davant d’aquesta conselleria, en temes de gestió.

La Societat Catalana de Gestió Sanitària, seguint la tendència d’altres exercicis, ha aconseguit tancar l’any amb equilibri pressupostari.